Egy vállalkozás életében meghatározó szerepet játszik, hogy a fogyasztókkal fennálló vitás ügyeit hogyan és milyen formában tudja szakszerűen rendezni. Ezen szempont figyelembevétele azonban nem csupán egy fogyasztó megtartása miatt kiemelkedően fontos, hanem a jogszabályi kötelezettségek maradéktalan betartása miatt is komoly figyelmet kell szenteljünk ennek a kérdésnek. Egy szakszerűtlen, vagy pontatlan tájékoztatás, vagy akár a jogszabályokkal nem összhangban lévő panaszkezelési gyakorlat alkalmazása esetén a vállalkozás hirtelen fogyasztóvédelmi bírsággal találhatja magát szemben.
A Fogyasztóvédelmi Referens Központ, mint Magyarország egyik legnagyobb olyan vállalkozása mely fogyasztóvédelemre specializálódott, hosszú ideje vesz már részt Partnerei panaszkezelési folyamatának mindennapjaiban. Panaszkezelési szolgáltatásunk során Önnek lehetősége van megbízni minket eseti jelleggel egy-egy nagyobb értéket képviselő ügy szakszerű rendezésével, melyre Ön is, illetve fogyasztója is elégedetten fog visszaemlékezni, illetve igény esetén lehetősége van a teljes panaszkezelési folyamatának kiszervezése, melynek során szakértőink a vállalkozásához beérkező valamennyi fogyasztói panaszt kivizsgálják és érdemben – a jogszabályok, valamint a vállalkozás érdekeinek figyelembevétele mellett – szakszerűen megválaszolják azt. Panaszkezelési szolgáltatásunkat kiemelt empátiával és kommunikációs készséggel bíró munkatársaink végzik, hiszen vállalkozásának arca, munkatársaink fogyasztók irányába történő megnyilvánulása.
Panaszkezelési szolgáltatásunk:
- eseti jelleggel, vagy hosszú távon egyaránt elérhető,
- maximális empátiával és diplomatikus kommunikációval kerül elvégzésre,
- ellátása során garanciát vállalunk az ebből eredő bírságok megszűnésére,
- a fogyasztók megtartását és hosszú távú elégedettségét szolgálja,
- megrendelése esetén átláthatóvá válik panaszügyeinek alakulása.
Amennyiben tanácsunkat szeretné kérni egy váratlan szituációban, úgy erre is kínálunk megoldást. Hosszú távú szerződéses csomagjaink non-stop ügyeletet biztosítanak vállalkozása számára, ahol a szakértő munkatársunk a hét minden napján fogadja hívásait és expressz asszisztenciát tud nyújtani.
Non-stop elérhető expressz szolgáltatásunk során:
- tájékoztatjuk a panaszkezelési határidőkről,
- segítünk dönteni a fogyasztói igény jogosságáról, vagy megalapozatlanságáról,
- segítünk dönteni a fogyasztó kárenyhítésének módjáról (csere, elállás, javítás stb.),
- tájékoztatást adunk a jegyzőkönyv kötelező tartalmi elemeiről és helyes felvételéről,
- illetve végül, de nem utolsó sorbán teljes körű asszisztenciát tudunk nyújtani vevőszolgálati, ügyfélszolgálati, recepciós, vagy értékesítő munkatársai számára egy esetleges váratlan hatósági ellenőrzés során elvégezni szükséges teendőkről.
Panaszkezelési, illetve non-stop expressz asszisztencia szolgáltatásunk mikro, kis- és középvállalkozások, valamint nagyvállalatok számára egyaránt elérhető, így kérem, hogy árajánlatkérésével forduljon bátran munkatársainkhoz az ajanlat@fogyasztovedelmireferens.hu e-mail címen.