PÉNZÜGYI ÉS IRODAI ASSZISZTENS
A Fogyasztóvédelmi Referens Központ, hazánk egyik piacvezető fogyasztóvédelmi tanácsadója és oktatásszervezője fővárosi csapatába keres vezetői és irodai asszisztenst.
Szívesen segítenéd hazánk piacvezető multinacionális vállalkozásait a fogyasztóvédelem területén? Mindemellett még igényes is vagy a munkádra és kiemelten fontosnak tartod az eredményorientált munkavégzést? Akkor ne habozz és jelentkezz fiatalos csapatunkba!
FŐBB FELADATOK:
– Bejövő számlák kezelése , ellenőrzése és rögzítése a nyilvántartásokban;
– vevői számlák kiállítása , fizetési felszólítások készítése , kintlévőség nyomonkövetése , kezelése;
– bankszámlakezelés , utalások rögzítése;
– határidők figyelése , betartása;
– könyveléssel és munkaüggyel kapcsolatos feladatok előkészítése (táblázatok , kiküldetési rendelvények , adatrögzítések stb.);
– ügyvezető(k) kísérése , naptárjának vezetése , programok szervezése és asszisztencia a napi feladatok ellátásában;
– ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás (e-mailben , telefonon , személyesen);
– napi operatív , általános irodai adminisztratív feladatok elvégzése;
– ajánlatok bekérése , összehasonlítása , szerződéskötés;
– meghatározott témákban piackutatás készítése;
– részvétel a vállalkozás szakmai rendezvényeinek előkészítésében és lebonyolításában;
– részvétel a vállalkozás marketing és értékesítés stratégiájának végrehajtásában;
– beszerzési feladatok ellátása;
– üzemeltetéssel és irodafenntartással kapcsolatos feladatok intézése.
ELVÁRÁSOK:
– Hasonló munkakörben szerzett min. 2 éves szakmai tapasztalat;
– kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt;
– határozott, magabiztos fellépés, önálló és dinamikus munkavégzés;
– nagyfokú precizitás és pontosság az adminisztrációban;
– önálló munkavégzés, talpraesett megoldása váratlan helyzeteknek;
– ápolt és igényes megjelenés;
– terhelhetőség és magasfokú stressztűrő képesség;
– pozitív, kedves és ügyfélorientált személyiség;
– kiváló szervező és problémamegoldó készség;
– magabiztos felhasználói szintű informatikai ismeretek (MS office , levelező programok , internet , egyéb).
AMIT KÍNÁLUNK:
– Versenyképes fizetés , béren felüli juttatások;
– céges telefon és laptop;
– fejlődési lehetőség;
– barátságos és családias légkör;
– rugalmasság;
– kiváló munkakörülmények Budapest szívében a Kossuth téren;
– változatos feladatok egy lendületes , fiatal , eredményorientált csapat részeként.
ELŐNYT JELENT:
– TB ügyintéző végzettség;
– pénzügyi , számviteli felsőfokú végzettség;
– angol és/vagy német nyelv minimum középfokú ismerete
– B kategóriás jogosítvány (és saját gépjármű)
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Budapest, V. kerület, Balassi Bálint utca 7.
Ha úgy érzed, hogy részese szeretnél lenni a Fogyasztóvédelmi Referens Központ országos csapatának, akkor küldd el részünkre fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet, a nettó bérigényed megjelölésével a karrier@fogyasztovédelmireferens.hu e-mail címre.
KÉPZÉS KOORDINÁTOR
A Fogyasztóvédelmi Referens Központ, hazánk egyik piacvezető fogyasztóvédelmi tanácsadója és oktatásszervezője fővárosi csapatába oktatásszervezőt keres
Szívesen segítenéd hazánk piacvezető multinacionális vállalkozásait a fogyasztóvédelem területén? Mindemellett még igényes is vagy a munkádra és kiemelten fontosnak tartod az eredményorientált munkavégzést? Akkor ne habozz és jelentkezz fiatalos csapatunkba!
FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:
– fogyasztóvédelmi és más témájú tanfolyamok tervezése, szervezése, valamint a képzések teljes körű lebonyolítása előadótermünkben és más külső helyszíneken;
– jelentkezők fogadása, kiszolgálása, adminisztrációja akár külső helyszínen is;
– telefonos és személyes tájékoztatások nyújtása Partnereknek;
– szerződéskötés, elektronikus nyilvántartások kezelése;
– oktatókkal kapcsolatos adminisztrációs és kapcsolattartási feladatok elvégzése;
– folyamatos kapcsolattartás a résztvevőkkel és a Partnerekkel;
– operatív munka során felmerülő problémák önálló kezelése;
– általános számlázási és adatrögzítési feladatok ellátása;
– adminisztrációs feladatok teljesítése;
– aktív részvétel az üzletfejlesztési folyamatokban , illetve
kommunikációs és marketing feladatok teljesítése;
– a webes felületek kezelése;
– egyéb oktatásszervezéssel kapcsolatos általános irodai feladatok ellátása.
A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ELVÁRÁSOK:
- minimum 2 év oktatás szervezésben szerzett, igazolt tapasztalat
- magas szintű kommunikációs és szervező készség
- magabiztos számítógépes és MS Office ismeretek
- terhelhetőség
AMIT KÍNÁLUNK:
- Versenyképes fizetés, béren felüli juttatások;
- céges telefon és laptop;
- fejlődési lehetőség;
- barátságos és családias légkör;
- rugalmasság;
- kiváló munkakörülmények Budapest szívében a Kossuth téren;
- változatos feladatok egy lendületes, fiatal, eredményorientált csapat részeként.
ELŐNYT JELENT:
- idegen nyelv ismerete (angol vagy német)
- B kategóriás jogosítvány (és saját gépjármű)
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Budapest, V. kerület, Balassi Bálint utca 7.
Ha úgy érzed, hogy részese szeretnél lenni a Fogyasztóvédelmi Referens Központ országos csapatának, akkor küldd el részünkre fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet, a nettó bérigényed megjelölésével a karrier@fogyasztovédelmireferens.hu e-mail címre.
Bővebben rólunk a www.fogyasztovedelmireferens.hu oldalon