Széchenyi Terv Plusz

Karrier

PÉNZÜGYI ÉS IRODAI ASSZISZTENS

A Fogyasztóvédelmi Referens Központ, hazánk egyik piacvezető fogyasztóvédelmi tanácsadója és oktatásszervezője fővárosi csapatába keres vezetői és irodai asszisztenst.

Szívesen segítenéd hazánk piacvezető multinacionális vállalkozásait a fogyasztóvédelem területén? Mindemellett még igényes is vagy a munkádra és kiemelten fontosnak tartod az eredményorientált munkavégzést? Akkor ne habozz és jelentkezz fiatalos csapatunkba!

FŐBB FELADATOK:

– Bejövő számlák kezelése , ellenőrzése és rögzítése a nyilvántartásokban;
– vevői számlák kiállítása , fizetési felszólítások készítése , kintlévőség nyomonkövetése , kezelése;
– bankszámlakezelés , utalások rögzítése;
– határidők figyelése , betartása;
– könyveléssel és munkaüggyel kapcsolatos feladatok előkészítése (táblázatok , kiküldetési rendelvények , adatrögzítések stb.);
– ügyvezető(k) kísérése , naptárjának vezetése , programok szervezése és asszisztencia a napi feladatok ellátásában;
– ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás (e-mailben , telefonon , személyesen);
– napi operatív , általános irodai adminisztratív feladatok elvégzése;
– ajánlatok bekérése , összehasonlítása , szerződéskötés;
– meghatározott témákban piackutatás készítése;
– részvétel a vállalkozás szakmai rendezvényeinek előkészítésében és lebonyolításában;
– részvétel a vállalkozás marketing és értékesítés stratégiájának végrehajtásában;
– beszerzési feladatok ellátása;
– üzemeltetéssel és irodafenntartással kapcsolatos feladatok intézése.

ELVÁRÁSOK:

– Hasonló munkakörben szerzett min. 2 éves szakmai tapasztalat;
– kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt;
– határozott, magabiztos fellépés, önálló és dinamikus munkavégzés;
– nagyfokú precizitás és pontosság az adminisztrációban;
– önálló munkavégzés, talpraesett megoldása váratlan helyzeteknek;
– ápolt és igényes megjelenés;
– terhelhetőség és magasfokú stressztűrő képesség;
– pozitív, kedves és ügyfélorientált személyiség;
– kiváló szervező és problémamegoldó készség;
– magabiztos felhasználói szintű informatikai ismeretek (MS office , levelező programok , internet , egyéb).

AMIT KÍNÁLUNK:

– Versenyképes fizetés , béren felüli juttatások;
– céges telefon és laptop;
– fejlődési lehetőség;
– barátságos és családias légkör;
– rugalmasság;
– kiváló munkakörülmények Budapest szívében a Kossuth téren;
– változatos feladatok egy lendületes , fiatal , eredményorientált csapat részeként.

ELŐNYT JELENT:

– TB ügyintéző végzettség;
– pénzügyi , számviteli felsőfokú végzettség;
– angol és/vagy német nyelv minimum középfokú ismerete
– B kategóriás jogosítvány (és saját gépjármű)

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

Budapest, V. kerület, Balassi Bálint utca 7.

Ha úgy érzed, hogy részese szeretnél lenni a Fogyasztóvédelmi Referens Központ országos csapatának, akkor küldd el részünkre fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet, a nettó bérigényed megjelölésével a karrier@fogyasztovédelmireferens.hu e-mail címre.

 

 KÉPZÉS KOORDINÁTOR

A Fogyasztóvédelmi Referens Központ, hazánk egyik piacvezető fogyasztóvédelmi tanácsadója és oktatásszervezője fővárosi csapatába oktatásszervezőt keres

Szívesen segítenéd hazánk piacvezető multinacionális vállalkozásait a fogyasztóvédelem területén? Mindemellett még igényes is vagy a munkádra és kiemelten fontosnak tartod az eredményorientált munkavégzést? Akkor ne habozz és jelentkezz fiatalos csapatunkba!

FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:

– fogyasztóvédelmi és más témájú tanfolyamok tervezése, szervezése, valamint a képzések teljes körű lebonyolítása előadótermünkben és más külső helyszíneken;
– jelentkezők fogadása, kiszolgálása, adminisztrációja akár külső helyszínen is;
– telefonos és személyes tájékoztatások nyújtása Partnereknek;
– szerződéskötés, elektronikus nyilvántartások kezelése;
– oktatókkal kapcsolatos adminisztrációs és kapcsolattartási feladatok elvégzése;
– folyamatos kapcsolattartás a résztvevőkkel és a Partnerekkel;
– operatív munka során felmerülő problémák önálló kezelése;
– általános számlázási és adatrögzítési feladatok ellátása;
– adminisztrációs feladatok teljesítése;
– aktív részvétel az üzletfejlesztési folyamatokban , illetve
kommunikációs és marketing feladatok teljesítése;
– a webes felületek kezelése;
– egyéb oktatásszervezéssel kapcsolatos általános irodai feladatok ellátása.

A MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ELVÁRÁSOK:

  • minimum 2 év oktatás szervezésben szerzett, igazolt tapasztalat
  • magas szintű kommunikációs és szervező készség
  • magabiztos számítógépes és MS Office ismeretek
  • terhelhetőség

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Versenyképes fizetés, béren felüli juttatások;
  • céges telefon és laptop;
  • fejlődési lehetőség;
  • barátságos és családias légkör;
  • rugalmasság;
  • kiváló munkakörülmények Budapest szívében a Kossuth téren;
  • változatos feladatok egy lendületes, fiatal, eredményorientált csapat részeként.

 ELŐNYT JELENT:

  • idegen nyelv ismerete (angol vagy német)
  • B kategóriás jogosítvány (és saját gépjármű)

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

Budapest, V. kerület, Balassi Bálint utca 7.

Ha úgy érzed, hogy részese szeretnél lenni a Fogyasztóvédelmi Referens Központ országos csapatának, akkor küldd el részünkre fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet, a nettó bérigényed megjelölésével a karrier@fogyasztovédelmireferens.hu e-mail címre.

Bővebben rólunk a www.fogyasztovedelmireferens.hu oldalon