„Az előadó nagyon felkészült, alapos és összeszedett volt, nem tudtunk olyan kérdést feltenni, amire ne tudott volna válaszolni.”
„Az előadás és az előadó felkeltette a kollégák érdeklődését. Többen pozitív visszajelzés érkezett. Véleményem szerint, hogy nem csak a munkahelyről, hanem a mindennapi életből is vettek példákat, nagyon jó ötlet volt.”
„Az ügyfélszolgálat kifogástalan, kedvesek, aranyosak, minden kérdésre kézséggel feletek, mind személyesen/telefonon/mailben.”
„Tökéletes tájékoztatás, könnyen megközelíthető helyszín. Mindegyik oktató tökéletesen érthető hétköznapi nyelven oktat; érthető, értelmezhető. Rengeteg új információ volt a régiek pedig frissültek.”
„Az korábbi, alkalmazott ismeretek átismétlésre, az újabbak alkalmazásra kerültek. A konkrét felmerülő problémák megoldási lehetőségeinek megvitatása szintén nagyon hasznosnak bizonyult. A képzés hasznos volt számomra. Az oktatói munka eredményes volt.”
„Teljes mértékben elégedett vagyok a képzés helyszínével és az ügyfélszolgálat működésével.Minden változásról időben tájékoztattak, a tananyagot kiküldték, segítőkészen és lelkiismeretesen végezték a munkájukat. Mindegyik oktató munkájával, szakmai felkészültségével meg voltam elégedve. Kiemelném Farkas Szilárd oktatót akinek személyében szakmailag és emberileg is egy maximálisan felkészült, segítőkész, lelkiismeretes embert ismerhettem meg. Magas színvonalon és példaértékű hozzáállással végezte a munkáját.”
„Mindennel nagyon elégedett voltam, az ott dolgozók és az oktatók nagyon kedvesek és segítőkészek voltak.”
„Felkészült előadók, gyönyörű kilátás, segítőkész, figyelmes ügyfélszolgálat.”
„Pántya Zsuzsanna színesen, szemléletesen adta elő az amúgy kicsit „száraz” tananyagot, segítőkész volt, szívesen adta át a tudását. Nagyon sok új és hasznos ismeretet szereztem (a saját szakiránnyal kapcsolatosan természetesen az információk többségével már rendelkeztünk, de azért tudtak újat mondani a 3. napon is). Hasznos képzés volt, gördülékenyen zajlott, barátságos volt a légkör, segítőkészek, felkészültek az oktatók.
„A közszolgáltatások szakirány összes oktatója felkészült volt, jól átadta a tudását, és segítőkészek voltak.”
„Pántya Zsuzsanna és Vermes Márk – mindkét előadót kiváló szakembernek tartom és nagyon sok, világosan és érthetően kommunikált szakmai információt kaptunk tőlük.
A fogyasztóvédelem hasznos és megkerülhetetlen eleme az európai fogyasztói kultúrának.
A FRKK Központ oktatói és munkatársai ennek megfelelően, magas színvonalon és példaértékű hozzáállással végezték munkájukat a képzés során. A szuperintenzív képzés ellenére a jó tananyagbeosztás, az előadók profizmusa és a megfelelő hangulat együttesen meghatározták a képzés menetét és annak hasznos voltát. Az idegenforgalmi képzés meghatározóan a légi utasforgalomra és az utazási irodákra fókuszált. A jövőben nagyobb szerepet javasolnék szentelni a szálloda- és vendéglátóiparra.”
„Nem térnék ki külön, külön az oktatókra, mert mindegyikkel maradéktalanul meg voltam elégedve. Nagyon nagy tudásúak, és külön tetszett, hogy egy-egy szárazabb tananyagot színesebbé tudták tenni a tapasztalataikkal, élményeikkel. Nagyon jó volt megismerni azokat a kollégákat, akikkel a munkák során csak írásban találkoztam. Az oktatás megszervezése, a tematika és az oktatók felkészültsége is kiváló volt. Figyelembe vettek egyedi igényeket is, rugalmasak voltak. A leginkább az tetszett, hogy ezt a tudást, nem csak a munkám során, hanem a magánéletben is tudom hasznosítani, mert nagyon sok érdekes dolgot tanultunk.
A fogyasztóvédelmi alapismereteket véleményem szerint már általános iskolában lehetne tanítani.”
„Mindegyik oktató felkészült volt és kellő tapasztalattal rendelkezett a tananyagot illetően. Akik a felkészülést illetően a legtöbbet segítettek: Pántya Zsuzsanna és Farkas Szilárd voltak.
A képzés tömör, rugalmas, és célorientált volt. Az oktatók megfelelően adták át az anyagot, világosan, érthetően. A felmerülő kérdésekre mindig megkaptam a megfelelő információkat!”
„Kimondottan élvezetes és informatív előadás/előadó: Farkas Szilárd – Közszolgáltatások fogyasztóvédelme, illetve Béky Zoltán – Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok. A rendelkezésre álló idő tökéletes kihasználása. Életszerű példák, profi vizsgáztatás.”
„Nagy előny volt számomra, hogy az előadók gyakorlati tapasztalattal rendelkeztek, így számos példát tudtak hozzátenni az elmélethez, ami így érthetőbb és tanulhatóbb volt. Hasznos volt a tematika, melyet a mindennapi munkánk során alkalmazni tudunk.”
„Mindenki nagyon szimpatikus volt! Mindannyian nagyon közvetlenek voltak, sok példával próbálták szemléltetni az egyeseseteket. Fő céljuk az volt, hogy minél könnyebben megtanuljuk az anyagot. Nevet nem tudok kiemelni. Mindenkivel meg voltam elégedve!”
„Kameniczky Péter, Ilyésné Dr. Pántya Zsuzsanna és Dr. Farkas Norbert előadásai a gyakorlatias példáikkal különösen megragadtak. A többi előadó is nagyfokú felkészültséggel adta át tudását. A képzés jól szervezett volt. Az oktatók nagy tudással rendelkeztek és segítőkészek voltak. Nagy türelemmel válaszoltak a kérdéseinkre. Szervezők is mindent megtettek az oktatás zökkenő mentes lebonyolításának érdekében.”
„Pántya Zsuzsa, dr. Farkas Szilárd és Kala Tamás szakmai felkészültségével maradéktalanul elégedett voltam. Dr. Farkas Szilárd a vizsgára való felkészülést is nagyon hatékonyan segítette. Összegezve elégedett voltam a képzéssel, az oktatókkal és a munkatársakkal is.”
„Mindenkivel nagyon megvoltam elégedve. Jól felkészült nagy tudással rendelkező munkatársak. Segítőkészségük példaértékű. Rugalmasság, türelem, szakmai hozzáértés, tudás.”
„Sajnos neveket nem tudok, de az oktatást tartó Kollégák, felkészültek és segítőkészek voltam! Értik a szakmájukat, és kellőképen elhívatottak. Tartalmas, sok tanulságot tartalmazó képzés volt! Rengeteg volt az új információ, amit könnyű volt „feldolgozni”. A fényképes, és kisfilmmel rendelkező anyagrészek különösen tetszettek, mert abból is sokat lehet tanulni.”
„Valamennyi oktató előadásával, előadás módjával elégedett voltam. Az oktatók felkészültek, nagy gyakorlati tapasztalattal rendelkeznek. Még a száraznak tűnő anyagot is élvezhetően adták le, sok gyakorlati példával szemléltetve. Jól szervezett volt a képzés.”
„Hasznos volt, sok új dolgot tanultam.”
„Kivétel nélkül minden oktatóval minden tekintetben maximálisan elégedett voltam. A képzés érthető volt, az oktatók példákkal alátámasztva mutatták be az anyag bizonyos részét. Érthető anyagátadás, rugalmasság, segítőkészség az oktatók részéről.”
„Sziráki Beatrix: Rendkívül segítőkész, lelkiismeretes és lelkes. Mindent megtesz az oktatás sikeres lebonyolításáért. Farkas Szilárd dr.: Előadásmódja nagyban hozzájárult a tananyag gyors megértéséhez. Színes egyéniség. Segítőkész. A többi oktatásszervezőhöz képest olcsóbban és rugalmasabban szervezték az oktatást. Az előadók felkészültek voltak. A tananyag lényegre törő.”
„Dr. Béky Zoltán: erős szakmaiság, a nem jogvégzett, de a jog iránt érdeklődők számára hasznos előadás, a vizsgán segítökészség és empátia. Kala Tamás: nagy gyakorlati tapasztalat, melyet jól érthetően osztott meg; a vizsgán segítőkész, empatikus. Dr. Farkas Szilárd: nagy gyakorlati tapasztalat, komoly segítség a vizsgára való felkészüléshez. Az általános fogyasztóvédelmi ismeretek megszerzése és más szolgáltatások feladatainak megismerése, mely akár a privát szférában is hasznosítható.”
„Az előadók (Kala Tamás, Dr. Farkas Szilárd, Sziráki Beatrix) magas színvonalú előadásokat tartottak. Külön kiemelném Sziráki Beatrix oktatómat, aki a gyakorlati tapasztalataiból vett példákkal, esettanulmányokkal tette érdekessé, könnyen elsajátíthatóvá a tananyagot. Az előadások, és a vizsgák központi elhelyezkedésű, könnyen megközelíthető helyszínen zajlottak. Az oktatók felkészültek és segítőkészek voltak. Biztos vagyok benne, hogy a képzésen megszerzett ismeretek segítséget nyújtanak majd új feladataim ellátásában.”
„Figyelembe véve, hogy a jogszabályi kötelezettséggel kapcsolatban számos kritikát lehet megfogalmazni, a képzés, az oktatók és a képzést nyújtó cég munkatársai a lehető legtöbbet hozták ki a fogyasztóvédelmi referensek oktatásából. Nem csak közszolgáltatást végző cég alkalmazottjaként, de magánemberként is sokat tanultam az oktatás során, és külön pozitív élmény volt, hogy az oktatók valós eseményekkel, gyakorlati példákkal is fel tudták dobni az előadásokat. A tananyag egy része a magánéletben is feltétlenül hasznos.”
„Az alábbi 3 oktató előadása érthető, nagyon érdekes volt, szimpatikus személyiségűek: Dr. Pántya Zsuzsanna, Kamenyiczki Péter, Várköviné Vincze Herta Mónika.”
„Sziráki Beatrix: a szívvel és lélekkel teli előadását még sokáig hallgattam volna szívesen, valamint Dr. Farkas Szilárd órái voltak számomra a leghasznosabbak, legérdekesebbek.
A munkatársak segítőkészek voltak. Az oktatók érdekes, színvonalas előadását jó volt hallgatni.”
„Csak pozitív tapasztalatom van! Mind a munkatársaik, mind az oktatók maximálisan segítőkészek az esetlegesen felmerült problémák megoldása érdekében mindent elkövettek. Különösen szimpatikus oktató volt Dr. Farkas Szilárd, Dr. Pántya Zsuzsanna, Dr. Kala Tamás.”
„Minden oktatóval maximálisan elégedett voltam, felkészülten érkeztek az oktatásra, a száraz tananyagot próbálták illusztrációkkal, érdekes életszerű példákkal megszínesíteni. A képzés a gyakorlatban is hasznosítható tudást adott, az oktatók hozzáértése maximális, a képző cég rugalmas, segítőkész. Alkalmazkodtak a megbízó által támasztott feltételekhez.”
„Gyakorlatias, a valósággal szorosan érintkezik a tananyag. Nem iskola-jelleg és nem az elmélet dominál. Kimondottan tetszett a gyakorlatiasság és az oktatói csapat összeállítása. Ki szeretném emelni Kala Tamás oktatói tevékenységét.”
„Nagyon segítőkész, profi szakemberek voltak az oktatók. Hasznos ismeretekkel és tanácsokkal láttak el bennünket. Külön ki szeretném emelni dr. Farkas Norbert és Sziráki Beatrix oktatói tevékenységét.”
„A céltudatos, és a célok elérésére irányuló képzés, az oktatók közvetlensége és gyakorlatiassága mind hozzájárult a vizsga sikerességéhez.”
„dr. Farkas Szilárd volt a legszimpatikusabb, tetszett az érthető előadásmódja. Telefonon is minden esetben elérhető volt kollégájuk és segítőkész bármilyen problémával is fordultam hozzá.”
„Dr Farkas Szilárd előadását és vizsgára való felkészítését emelném ki. Mind szakmailag, mind felkészültségben kompetens előadó, akitől lehetett szóban és írásban is információt kérni, a felmerülő kérdésekre gyakorlatiasan és érthetően válaszolt. Fontos, hogy a fogyasztóvédelemtől szakmailag kompetens, felkészült előadókkal szervezik a képzést. Fontos volt a felkészülés során, hogy a fogyasztóvédelemtől olyan előadók tartották a képzést, akik megfelelő kidolgozottságú tananyagot biztosítottak és együttműködőek voltak a vizsgáztatásnál, így a nagy tananyag elsajátítása sem okozott problémát és a vizsgáztatás sem volt kellemetlen élmény. Jól szervezett volt, a szervezők mindent megtettek a visszajelzések alapján, az előadók pedig biztosították a magas szakmai színvonalat. Számos képzésen részt vettem, azonban itt tapasztaltam azt, hogy a hatóságtól meghívott előadók is lehetnek érdekes és hatékony előadók.”
„Dr. Pántya Zsuzsanna teljes körű ugyanakkor érdekes előadásba foglalta a tananyagot a felkészülésben maximális segítséget nyújtott!”
„Jótállás, termékcsere kapcsán sok hasznos új információt kaptam. Összességében nagyon hasznosnak találtam.”
„Jó volt olyan dolgokat megtudni, amit az életben is hasznosítani tudok. Az oktatással teljes mértékben elégedett voltam. A kérdések teljes körűen megválaszolásra kerültek, nem maradtak nyitott kérdések.”
„Pozitív, hasznos képzés, melyen szívesen részt vennék máskor is.”
„Érdekes, új ismeretet adó, hasznos, minden napi élteben is hasznosítható képzés.”
„Korrekt, pontos és aktuális, a jogszabályok változását követő magas színvonalú oktatást kaptam. Az oktatási anyagok is kiválóan alkalmasak a felkészüléshez. Teljes mértékben elégedett vagyok a képzéssel.”
„Megítélésem alapján rengeteg új ismerethez jutottam. Véleményem szerint kiváló volt.”
„Minden a legnagyobb rendben volt!”
„Igen sikerült új ismereteket szereznem. Figyelemfelkeltő és érdekes volt az előadás.”
„Teljes mértékben elégedett vagyok, alapos volt!”
„Több témában kaptam, a gyakorlatban is nagyon hasznos információt. Nagyon tetszett az oktatás gyakorlatias jellege, így sokkal több megmarad és a mindennapi életben is használható lesz.”
„Mind a négy oktató magas színvonalon oktatott, sok új dolgot tanultam. Azt gondolom, hogy alapjában minden nagyon jó volt, csak rövid volt.” – anonim értékelő, OBI Hungary Retail Kft.
„Sok új ismeretre tettem szert és megerősített bizonyos információk értelmezésének helyességében. Gyakorlatias volt, ezért könnyebben emészthető. Jó volt, hogy a vizsga kérdései egybeestek a szóban elmondottakkal.”
„Teljes mértékben elégedett vagyok. Abszolút új terület ez nekem és mint magánember (fogyasztó 🙂 ) is sokat tanultam. A szervezést jónak találom, az előadók nagyon jók voltak.”
„Mindennel elégedett voltam. Kedvesek voltak és segítőkészek. Az oktatók nagyon készségesek voltak. Sok újdonságot hallottam, amely a továbbiakban munkámban és a napi életben segítségemre lesz pl. jótállás, szavatosság (erről nem is volt tudomásom) 🙂 A leadott tananyagból a fontosabb jogszabályok, előírások már az oktatás időpontjában rögzültek.”
„Egy jól megközelíthető helyszín, segítőkész ügyfélszolgálat, így nem volt semmi probléma. Teljes mértékben érthető volt, sok példával alátámasztva, ami nagymértékben elősegítette a tananagyag megértését. Jól érthető, logikus felépítésű tananyag, szakmailag felkészült tanárokkal.”
„Minden rendben volt!”
„Szereztem új ismereteket a képzés során és elégedett voltam mindennel”
„A szervezeti változásokról szóló tájékoztatás nagyon hasznos volt. A képzés nagyon jó hangulatú, érdekes, a friss információkat „azonnal” megkapjuk, amint a törvény (módosítás) kijön.”
„Nagyon kedves, segítőkész, zökkenőmentes az ügyintézés. Kameniczky Péter tartotta a kereskedelmi továbbképzést május 11-én. Rendkívül sajnálom, hogy a fogyasztóvédelmi referens oktatásra nem hozzá jártam, nagyon tetszett az órája, informatív és jó hangulatú volt. Átfogó, mindenre kiterjedő előadás volt.”
„A helyszín jól megközelíthető, szép helyen található. Az ügyfélszolgálat működése megfelelő. Nagyon hasznos volt. Szükséges és fontos képzés a fogyasztóvédelmi referensek számára.”
„Dr. Farkas Szilárd volt az előadó. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Minden rendben volt és minden kérdésemre választ kaptam.”
„A szervezők segítőkészek és rugalmasak voltak. Teljesen érthető és áttekinthető volt az előadás, aktívan részt vehettünk benne és rengeteg felmerülő kérdésre választ kaptunk. A képzés nagyon hasznos volt számomra, külön örültem annak, hogy más közmű szolgáltató észrevételei, tapasztalatai is elhangzottak. Sok esetben az előadók csak érintik a problémákat, de ezen a továbbképzésen a megoldásokat is hallottuk. Lehetőség volt egyéni problémák kezelésére is.”
„Alapvetően elégedett vagyok, de legközelebb rátérhetnénk a jövőben várható jogszabály módosítások következményeire is.”
„Nagyon sok új ismeretre tettem szert, hasznos volt nyomon követni a jogszabályváltozások lényegi részeit”
„Összességében elégedett vagyok a fogyasztóvédelmi referens továbbképzéssel”
„Az előre elküldött tankönyv helyett elég lenne a prezentáció is. Minden megfelelő volt, 10/10 :)”
„A képzés helyszínével és az ügyfélszolgálat működésével is elégedett voltam. Mivel a fogyasztóvédelem elég tág témakör, ezért sok új ismeretre tettem szert. Az oktatók felkészültek voltak, gyakorlati példákkal szemléltették a jogszabályokban leírtakat, ezáltal az előadások nemcsak a száraz tananyagra koncentráltak, így sokkal érthetőbbek voltak az egyes témák.”
„Teljes mértékben meg voltam mindennel elégedve. Teljes mértékben sikerült, olyan dolgokat hallottam, amit eddig nem tudtam és mindezt a munkámban és majd a magánéletben is fogom tudni alkalmazni. Az oktatók rendesek, szimpatikusak és teljesen felkészültek voltak a tananyagból. Segítőkészek a kérdéseinkre igyekeztek megfelelően válaszolni. Ami még egy jó pont, hogy nem voltunk sokan a csoportba így könnyebb volt az odafigyelés, kérdések feltevése és megbeszélése a tananyaggal kapcsolatban.”
„Hasznos volt. A mindennapokban is.”
„Én sok újat tanultam és minden kérdésemre választ kaptam. Jó volt a képzés, minden szempontból megfelelt. Helyszín, tananyag, oktatók segítőkészsége.”
„Az ügyfélszolgálat mindig nagyon kedvesen és segítőkészen állt a rendelkezésünkre. Mindenben megfelelt. Nagyon jók a felkészítő anyagok. Főként a prezentációk. Barátságos légkörben, sok példával és szemléltető anyaggal, érdekessé tették az oktatók a témát. Közvetlenek voltak, minden kérdésre választ kaptunk.”
„A képzés helyszíne és az ügyfélszolgálat megfelelt az elvárásaimnak. A munkám és a magánélet vonatkozásában is hasznos új ismereteket szereztem. Elégedett vagyok a képzéssel.”
„Nagyon jól megközelíthető, szép fekvésű. Teljes mértékben új ismeretekre tudtam szert tenni.”
„10/10”
„Elégedett voltam a képzés helyszínével, könnyen megközelíthető. Sok új, hasznos ismeretet szereztem, melyet beépíthetek a mindennapokba. Az előadók felkészültek voltak. A folyamatos figyelmet fenntartó módon adták át tudásukat. Hasznos volt az oktatáson eltöltött idő.”
„Színvonalas képzés volt, képzett, a gyakorlatban is jártas oktatókkal. Rengeteg hasznos, új dolgot tanulhattam.”
„Minden rendben volt, gyorsan választ kaptam a kérdéseimre, kéréseimre. Mindegyik oktató előadása jó volt. Mindegyiknek egyéni volt a stílusa, talán Vermes úr anyaga volt egy kissé nehezebben emészthető. Sok új dolgot tanultam, ezen a téren a képzés felülmúlta a várakozásaimat. Összességében jó benyomásokat szereztem, korrekt volt a szolgáltatás.”
„A helyszín nagyon kellemes, esztétikus, kényelmes székekkel felszerelt, csodás panorámával 🙂 . Az ügyfélszolgálatos hölgyek nagyon barátságosak, segítőkészek. Sok új információt, tudást sajátíthattam el, melyet a szakmai életen túl a magánéletben egyaránt hasznosíthatok. Nagyon nagy segítség, hogy az oktatás során voltak gyakorlati feladatok, illetve életbeli konkrét példák. Egyetlen javaslatom tudnék mondani, hogy a tananyag tematikájának sorrendje legyen azonos az előadás során elhangzott anyagok sorrendjével. Az előadók/oktatók szakmai hozzáértése megkérdőjelezhetetlen.”
„Maximálisan elégedett voltam. A fogyasztóvédelem területén csak újat tanultam. Az oktatók jól felkészültek voltak, maximális segítséget nyújtottak mindenben.”
„Nagyon sok új ismeretet szereztem. Elégedett vagyok a képzéssel.”
„Nekem tetszett, hogy kis csoportban voltunk egy kulturált helyen. Az oktató nevére sajnos már nem emlékszem, de nem is ez a lényeg. A módszere az volt, hogy az oktatás végén korábbi tesztlapokat vetített ki és beszéltük meg, amivel tökéletesen rögzült az aznapi anyag gyakorlati haszna. Összességében mindenképpen hasznos volt.”
„Sok hasznos és új ismeretet szereztem. A véleményem összességében pozitív, az előadások érdekesek és hasznosak voltak.”
„A képzés nagyon szép és komfortos helyen volt. Nagyon sok új információt kaptam melyet a munkám során is tudok hasznosítani. Az egész oktatással nagyon elégedett voltam. Az oktatók közvetlenek és segítőkészek voltak. Mind szállás mind az oktató terem megfelelő volt.”
„Maradjon minden továbbra is így! Az anyag nagy részét már a képzés alatt megértettem! Rendkívül hatékony, lényegre törő. Örültem a gyakorlatias hozzáálláshoz. Csak így tovább!”
„A helyszín remekül megközelíthető, jól felszerelt az ügyfélszolgálat kitűnő. Az oktatók a lényeges pontokat kiemelten kezelték, ahol szükséges volt példákkal mutatták be az adott témát. Az előadások és az írásos anyagok jól kiegészítették egymást, így úgy érzem, hogy az ismeretek átadása jól sikerült. A fentiek szerint a képzést nagyon jónak tartom. Különösen tetszett, hogy a lényeges részekre koncentrált a szóbeli oktatás, amit a kapott anyagok remekül kiegészítenek.”
„Teljesen elégedett voltam az ügyfélszolgálat munkájával. Nagyon sok újat, és/vagy eddig nem jól tudott, értelmezett, információ birtokába jutottam.”
„Nagyon kedves, figyelmes ellátásban volt részünk. Pozitív volt, hogy bármikor lehetett kérdezni.”
„Nagyon sok új dolgot ismertem meg, nagyon hasznosnak tartom a képzést! Elégedett voltam a képzéssel, jó volt, hogy a tanárokkal tesztfeladatokat is végeztünk, a jegyzet nagyon részletes és mindenre kiterjedő volt.”
„A helyszín jó választás, autóval és tömegközlekedéssel is megközelíthető. Ügyfélszolgálatuk elérhető, a kérdésekre gyorsan, precízen válaszoltak. Köszönöm a jogi végzettségű oktatóknak, hogy a fogyasztóvédelmi törvényt és gyakorlati alkalmazását a nem jogi végzettségű hallgatóknak érthetően, türelmesen, gyakran a humort is segítségül hívva tudták átadni!”
„Teljesen elégedett voltam a helyszínnel és az Ügyfélszolgálat segítőkészségével. Az oktatás során felmerült kérdéseimre is megfelelő tájékoztatást kaptam. De a számomra hallott új információkat is hasznosítani tudom munkám során.”
„Minden megfelelő volt számomra! Nagyon sok mindent tanultunk a képzés alatt, jól érthetően magyaráztak el mindent! Megvoltam elégedve! A tananyag érthető volt, és sok új információt tanulhattam meg belőle! A helyszín könnyen megtalálható, a tanterem jól felszerelt barátságos. Az előadó tanárok kedvesek voltak, és nagyon jól magyaráztak el számunkra mindent, illusztrálva ezeket példákkal!”
„Mind a helyszínnel, mind az Ügyfélszolgálattal elégedett voltam, segítőkészek és kedvesek voltak. Az Oktatók jól felkészült és tapasztalt szakemberek, érthetően és itt ott humorral megkínálva tálalták az amúgy száraz nehezen követhető anyagot. A képzés jól felépített. Előadók bár nem tanárok rendkívül jól érthetően adták át az anyagok. Főiskolán tapasztaltam ilyen minőségű előadásokat képzett docensektől professzoroktól.”