Fogyasztóvédelmi tréning

Fogyasztóvédelmi témákat feldolgozó gyakorlatias tréningjeinket elsősorban olyan vállalkozások számára ajánljuk, akik az alábbi felsorolásból valamelyiket fontosnak tartják saját maguk számára:

  • az alkalmazottak fogyasztóvédelmi ismereteinek fejlesztése, bővítése,
  • a napi működés során fellelt, egyre többször előforduló, vagy hosszú ideje tartó fogyasztóvédelmi ismerethiányból származó problémák kiküszöbölése, az ilyen irányú készségek és tudás fejlesztése, melynek során az adott problémára fókuszálunk (pl. panaszkezelés, árfeltüntetés, fogyasztó félretájékoztatása stb.)
  • vevőszolgálati, ügyfélszolgálati, kereskedelmi, valamint egyéb fogyasztóvédelmi vezetők, esetleg területi vezetők fogyasztóvédelmi képzése,
  • csapatépítő jellegű fogyasztóvédelmi ismeretfejlesztő tréning a vállalkozás egy-egy részlege számára (pl. ügyfélszolgálat, panaszkezelés, vevőszolgálat, recepció stb.),
  • illetve számos más típusú és formájú fogyasztóvédelmi témákat feldolgozó gyakorlatias tréning, amely kedves Partnereink elvárásainak megismerése után, egyedire szabva kerül összeállításra.

Ezen képzési szolgáltatásunkat ismeretterjesztő jelleggel ajánljuk még civil szervezetek, iskolák, valamint nyugdíjas klubok számára is.

A Fogyasztóvédelmi Referens Központ szakemberei és oktatói, akik napjainkban is Magyarország fogyasztóvédelmi rendszerének aktív tagjai és véleményformálói, garantáltan egy magas minőségű, mind a tudás, mind pedig a szórakozás tekintetében maradandó élményt biztosító képzésben részesítik munkatársait.

Területileg nem egy régióban, városban tartózkodó személyek képzését online formában is vállaljuk, azonban tekintettel ezen műfaj specialitására, minden esetben elsődlegesen a jelenléten alapuló oktatási forma kiválasztását javasoljuk.

Kérje a Fogyasztóvédelmi Referens Központ segítségét, hogy munkatársai fogyasztóvédelmi tudásában rövid időn belül szemmel látható változás álljon be. Érdeklődését munkatársaink az ajanlat@fogyasztovedelmireferens.hu e-mail címen várjuk.