A Fogyasztóvédelmi Referens Központ hazánk piacvezető fogyasztóvédelmi vállalkozásként valamennyi szolgáltatásánál a megelőzésre kívánja fektetni a hangsúlyt, hogy a jóhiszeműség ellenére, vagy a szükséges mértékű oda nem figyelés következtében kiszabott fogyasztóvédelmi és egyéb bírságok száma és mértéke minimálisra csökkenjen, vagy teljesen megszüntetésre kerüljön. Egy szabályszerűen működő, a fogyasztók részére megfelelő szóbeli és írásbeli tájékoztatást nyújtó bolt nem csak a fogyasztóvédelmi hatóság, de hosszú távon a fogyasztók kimagasló elégedettségét is eredményezi.
A próbavásárlás és boltlátogatás egy olyan szolgáltatásunk, melynek keretein belül fogyasztóvédelmi szakértőink egy komplex fogyasztóvédelmi auditot végeznek el az Ön kereskedelmi egységében, ügyfélszolgálatán, vevőszolgálatán, vagy egyéb Ön által megjelölt helyen. Ennek eredményeként teljes körű képet kaphat a napi működése során eddig fel nem fedezett hibákról, esetleges szabálytalanságokról, illetve megoldási javaslatokat készítünk ezek kiküszöbölésére és a jogszabályszerű működésre.
Tekintettel arra, hogy szolgáltatásunk kiterjed a bolti, valamint ügyfélszolgálati, illetve vevőszolgálati alkalmazottak tájékozottsági szintjének mérésére is, így a szolgáltatás elvégzését anonim (mystery shopping), valamint nyilvános módon is vállaljuk. Az anonim fogyasztóvédelmi audit során teljes képet kaphat vállalkozása fogyasztóvédelmi hibáiról, hiszen hasonlóan akár egy hatósági ellenőrzéshez a fogyasztóvédelem világában évtizedeket eltöltött szakértőink személyüket nem felfedve végzik el a fogyasztóvédelmi audit egy részét az Ön által meghatározott helyszíneken és a megadott időpontokban.
A szolgáltatás teljesítésében a Fogyasztóvédelmi Referens Központ azon szakértői vesznek részt, akik korábbi munkavégzésük során kimagasló tapasztalatot és ismereteket tudtak szerezni a különböző helyszíni fogyasztóvédelmi ellenőrzések alkalmával.
Szolgáltatásunk igénybevételének eredményeként megtudhatja, hogy:
- üzlethelyiségében valamennyi tájékoztatás és alkalmazott gyakorlat megfelel-e a hatályos jogszabályi előírásoknak,
- munkatársai, hogyan kezelnek egy fogyasztói jogvitát és milyen reakciókat vált ki belőlük egy dühös fogyasztó, aki megalapozatlan fogyasztói igényét kívánja érvényesíteni,
- az árak, akciók és egyéb termékekkel kapcsolatos információk megfelelően fel vannak-e tüntetve,
- munkatársai, hogyan reagálnának egy váratlan hatósági ellenőrzésre,
- milyen hiányosságok, szabálytalanságok, vagy pontatlanságok lelhetőek még fel üzlethelyiségében,
- üzlethelyiségébe belépve kellemes légkör és udvarias munkatársak fogadják-e vásárlóit,
- megfelelően értesülnek-e vásárlói az aktuális akciókról, promóciókról,
- átlátható, tiszta és rendezett-e üzlethelyisége,
- call centere, vagy elektronikus ügyfélszolgálata segítőkész-e az érdeklődőkkel és fogyasztókkal,
- munkatársai fogyasztóbarát szemlélet alapján végzik-e munkájukat,
- valamint végül, de nem utolsó sorban, hogy munkatársai ösztönzik-e vásárlásra, fogyasztásra a beérkező vásárlókat.
A fentieken túl természetesen egyedi szempontrendszer alapján kialakított próbavásárlást, boltlátogatást is végzünk nyilvános, vagy mystery shopping formában. Kérje ajánlatunkat az ajanlat@fogyasztovedelmireferens.hu e-mail címen, hogy megelőzhessünk egy indokolatlan fogyasztóvédelmi bírságot és tovább növeljük vásárlóközönségének elégedettségét.